پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

برگزاری یلدای زهرایی(س) در شهرستان سیمرغ

به همت خادمیاران رضوی شهرستان سیمرغ، یلدای زهرایی(س) در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز ازمازندران، درآستانه فرا رسیدن شب یلدا که یک سنت باستانی نزد ایرانیان است و مصادف شده با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، خادمین امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در شهرستان سیمرغ به رسم خدمت به افراد کم بضاعت دریک اقدام خداپسندانه به تهیه و توزیع ٧۰۰ بسته یلدایی زهرایی(س) در سطح شهرستان پرداختند.

ارزش ریالی تعداد٧۰۰ بسته یلدایی حدود یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

این بسته های یلدای زهرایی(س) شامل اقلام مختلفی همچون انار، سیب، پرتقال، شکلات، شیرینی، آجیل، برنجک که در قالب بسته بندی با نام امام رئوف بود به کانون خدمت رضوی محلی تحویل داده شد تا به دست 700 خانواده کم بضاعت سیمرغی برسد.

گفتنی است دراین مراسم امام زاده مدیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران و اصغراصغری دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان سیمرغ و جمعی از خادمیاران حضور یافتند و به روضه خوانی و سخنرانی در محل مصلی نمازجمعه شهرستان پرداختند و از نزدیک در جریان بسته های یلدای زهرایی قرار گرفتند.

امام زاده در جمع خادمین شهرستان سیمرغ گفت: خورشید اسلام در سرزمین ایران طلوع کرده و این سنن ممدوح با معارف دینی و اسلامی در بین ما ایرانیان به رسمیت شناخته و حال مصادف شده با ایام فاطمی(س) که تحکیم کننده پیوند درون خانواده و تعالی بخش مؤدت است. بدین جهت خادمیاران در راستای رضایت امام رئوف(ع) و شادی دل جامعه هدف تلاش می کنند.

اصغری نیز ضمن عرض تسلیت در ایام سوگواری بی بی دوعالم حضرت بانو فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به تشکراز زحمات بی دریغ خادمیاران حضرت رئوف(ع) درتهیه و توزیع بسته های یلدایی و برقرای چهارشنبه های رضوی و روضه های خانگی به خصوص درایام فاطمی(س) در سطح محلات شهرستان پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی