پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۱

استان اصفهان در آزادسازی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانیان عملکرد مطلوبی داشته است

معاون خادمیاری آستان قدس رضوی تاکید کرد: دبیرخانه‌های استان‌های مختلف الگوهای برتری که به آن دست پیدا کرده اند را به اشتراک بگذارند تا سایر استان ها نیز از این الگوها بهره‌مند شوند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان معاون خادمیاری آستان قدس رضوی در نشست منطقه‌ای دبیرخانه‌های کانون‌های خدمت رضوی تشکیل فضای گفتمانی را ضرورتی عنوان کرد که تا پیش‌ازاین مغفول مانده بود. 

مهدوی اضافه کرد: واقعیت این است که سیستمی یک‌پارچه در کشور هستیم و تفکیک استان‌ها تنها صورت ظاهر ماجرا به‌حساب می‌آید این در حالی است که توفیقات ما در این مسیر در گروی توفیقات همدیگر است.
وی با بیان اینکه جلسات گفتمانی که در سطوح مختلف انجام می‌شود باید در تمام رده‌های مسئولیتی به‌عنوان الگویی از هم‌نشینی و هم‌اندیشی در نظر گرفته شود توضیح داد: جلسه امروز ابتدایی است و به‌صورت سلسله‌ای برگزار خواهد شد و لازم است حداکثر فصلی در استان‌های مختلف جلسه برگزار شود.
وی تأکید کرد: هر یک از دبیرخانه‌ها در هر یک از استان‌ها  به اعتبار توانمندی‌های دست‌اندرکاران و مزایای اقلیمی و فرهنگی شرایطی را در استان خود ایجاد کنند و توفیقات خوبی را در بعد خاصی تجربه کنند.
به گفته مهدوی انتقال تجربیات و هم‌افزایی و آگاهی‌ها که در جلساتی به این شکل رخ می‌دهد سبب می‌شود موازنه‌ای را در جریان خدمت رضوی در کشور تجربه کنیم.
او بیان کرد: اینکه استانی در یک بعد موفقیتی را به دست می‌آورد و استان همجوار تلاش می‌کند تجربیات را از صفر شروع کند بسیار جای بحث دارد که این موضوع هدررفت سرمایه‌ها به‌خصوص سرمایه مهم عمر است که راه‌حل پیشگیری از این وضعیت آشنایی و آگاهی است که با تعامل حاصل می‌شود.
وی تصریح کرد: مسئولان دبیرخانه‌های استان‌های مختلف با تعامل بیشتر و استفاده از الگوی مدل‌های برتری که به آن دست پیدا کردند را به اشتراک بگذارند تا سایرین نیز از این مدل‌ها بهره‌مند شوند.
مهدوی گفت: به طور مثال در این جلسه هر یک از دبیران استان‌ها تجربیات و توفیقات، دست آوردهای حاصله را بیان کنند؛ همچون استان فارس و اصفهان که در حوزه آزادسازی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانی عملکرد مطلوبی داشته‌اند از سوی دیگر حرکت کانون‌ها در حوزه‌های تخصصی بسیار ارزشمند بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی