پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۱

یلدای رضوی شادی بخش دانش آموزان کم برخوردار اصفهانی شد

به همت کانون محله ای خادمیاران رضوی نورباران، کانون تخصصی تعليم و تربيت آستان قدس رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یک روز شاد و به یاد ماندنی برای دانش آموزان کم برخوردار مناطق 6 گانه آموزش و پرورش اصفهان رقم خورد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، برنامه یلدای رضوی در محل اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم با حال و هوایی امام رضایی مهمان دل های دانش آموزان نیازمند و خانواده های آنان شد.
دانش آموزان به همراه خانواده خود در ویژه برنامه های یلدای رضوی، از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر به همت خادمیاران ‌‌رضوی، از امکانات و بازی های اردوگاه شهید بهشتی به صورت رایگان استفاده ‌‌کردند.
دانش آموزان در نماز جماعت ظهر و عصر نیز شرکت نمودند، سپس مهمان سفره با برکت  رضوی بودند.
خاتمه بخش برنامه این روز به یاد ماندنی با حضور دانش آموزان و خانواده هایشان در تالار شهید مطهری باغ ابریشم همراه بود. از دانش آموزانی که حجاب برتر داشتند و در نماز جماعت ظهر و عصر شرکت کرده بودند از طرف معاونت پرورشی آموزش و پرورش نم نبات و ژاله مورد تقدیر قرار گرفتند، همچنین مسابقه ای توسط کانون خادمیاران رضوی نورباران برگزار گردید و به همه شرکت کنندگان در مسابقه هدایایی تقدیم شد. 
در حین برنامه و به قید قرعه 8 نفر به همراه یک همراه به صورت رایگان مسافر زیارت امام رئوف شدند. 
گفتنی است خادمیاران رضوی کانون نورباران از دانش آموزان و خانواده هایشان با تحویل ساک های میوه و تنقلات شب یلدا پذیرایی کردند.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی