پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۳

برگزاری نشست منطقه‌ ای دبیرخانه های خادمیاری در اصفهان

معاون کانون‌های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به این خبر که نشست منطقه 6 کشور به همت مجموعه آستان قدس و بنیاد کرامت در این استان برگزار شد، گفت: این نشست به میزبانی دبیرخانه خادمیاری اصفهان برگزار شد و استان های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و شهرستان کاشان میهمان آن بودند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، سید محمدحسین امامی به حضور یعقوبی معاون خادمیاری و مهدوی معاون کانون‌های خدمت  و مرکز امور خادمین و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت آستان قدس اشاره داشت و افزود: این نشست تخصصی در دو بخش کار خود را آغاز کرد؛ برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور دبیران هر استان، برنامه یکی از بخش‌های نشست بود که دبیران به  ارائه گزارش و نقطه نظرات خود در خصوص برنامه های آینده، پرداختند.   
وی در ادامه بیان داشت: در بخش دوم، معاونین دبیرخانه‌ها، مسئولان پایش نظارت استان‌ها و مسئول دبیرخانه ها در خصوص موضوعات مهمی که در این نشست مطرح شد، به ایراد سخن پرداختند. برنامه های آینده مجموعه بنیاد کرامت در خصوص شبکه خادمیاری و کانون های خدمت رضوی در این جلسه مطرح شد. 
امامی ابراز امیدواری کرد با تغییراتی که در آینده نه چندان دور در بحث سامانه، نوع امتیاز دهی، مصادیق خدمت دهی خادمیاران و نحوه کشیک دهی خادمیاران در حرم مطهر خواهد افتاد، اتفاقات خوبی رخ دهد.
بنا به گفته معاون کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان، تشریک مساعی در موارد مطرح شده  وتبادل نظر در این خصوص انجام گرفته و دستورالعمل این تغییرات به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
او در ادامه از برنامه بازدید میهمانان این نشست از کانون‌های تخصصی استان گفت و ادامه داد: میهمانان از مرکز تخصص رضوی و کانون تخصصی تعلیم و تربیت و اقدامات شاخص این کانون‌ها بازدید کردند تا بتوانند از این اقدامات به عنوان الگو در سایر استان ها استفاده کنند. 
بنا به گفته امامی میهمانان اولین نشست منطقه ای دبیرخانه خادمیاری، از کانون عمومی شمس الشموس و خیریه کوثرنیز بازدید کردند و کارهای شاخص انجام گرفته در این کانون را مورد بررسی قرار دادند.  

امامی معتقد است یکی از اتفاقات مهمی که در این نشست ها باید انجام شود این است که از اقدامات مهمی که به ابتکار دبیرخانه استان‌ها  صورت می گیرد، بازدید و در نشست‌ها به گفتمان گذاشته شود تا استان‌ها بتوانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند و از تجربیات موفق یکدیگر برای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان این شبکه خدمت یاری، استفاده کنند. 

حضور مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس در اصفهان
میزبانی از دژبرد مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس در اصفهان از دیگر برنامه های این نشست تخصصی بوده است. بنا به گفته امامی اصفهان در امر تسهیل ازدواج آسان، فرزندآوری و فرهنگ سازی در این عرصه پیشتاز بوده است و خادمیارن فعال در عرصه بانوان و خانواده زحمات زیادی در این حوزه  کشیده اند. به همین دلیل یکی از برنامه های مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت آستان قدس بازدید از کانون‌های شاخص خانواده که در این عرصه فعال هستند، بود. او نقطه نظرات خودش را در این بازدید‌ها ارائه کرد.
نشست منطقه ای دبیرخانه های خادمیاری قرار است به صورت فصلی برگزار شود و نشست دوم منطقه ای در فصل بهار و به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد.

 
انتصاب جدید مسئول گزینش دبیرخانه 
امامی در ادامه به انتصاب جدیدی در دبیرخانه خادمیاری استان اصفهان اشاره داشت و گفت: از تلاش‌های آقای برخورداری مسئول گزینش دبیرخانه تشکر و آقای مشتاقان به این سمت منصوب  شد. 
همچنین به گفته وی اعزام یک اتوبوس 40 نفره از معلولان استان اصفهان با همکاری بهزیستی و دبیرخانه خادمیاران به مشهد مقدس، از دیگر برنامه های دبیرخانه استان  اصفهان بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی