پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۲

نشست منطقه ۶ دبیرخانه های کانون های خدمت رضوی آستان قدس در اصفهان برپا شد

نشست منطقه شش دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی به میزبانی دبیرخانه استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان در این نشست دبیران کانون های خدمت رضوی استان های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و شهرستان کاشان به همراه معاونین  خادمیاری، کارشناسان دبیرخانه ها، مسئولان پایش و نظارت کانون های خدمت رضوی حاضر بودند. 

نشست با  پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، قرائت قرآن کریم و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و بعد از آن رئیس کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی به بیان ضروریت و اهداف تشکیل این نشست پرداخت. 

مهدوی گفت: این جلسات  که در رده های مسئولین های استانی و با هدف آشنایی و گسترش همکاری و استفاده از تجربیات کانون های خدمت رضوی استان‌ها تدارک دیده می‌شود باید در رده های دیگر هم گسترش پیدا کند و به صورت مرتب و فصلی تشکیل شود. 

پس از سخنرانی مهدوی، حجه فروش دبیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان به مدعوین خیر مقدم گفت و به بیان گزارشی از عملکرد کانون های خدمت رضوی استان اصفهان پرداخت. 

پس از صحبت های حجه فروش، مهدیار دبیر کانون های خدمت رضوی استان فارس گزارش اهم فعالیت کانون های خدمت رضوی استان فارس را بیان کرد و پیشنهاداتی را در زمینه بهتر شدن عملکرد کانون های خدمت رضوی داد. 

برنامه با صحبت های مسئول دبیر کانون‌ های خدمت رضوی منطقه کاشان در رابطه با اقدامات و فعالیت های کانون های خدمت رضوی کاشان ادامه یافت. 

سپس دبیر کانون های خدمت رضوی استان چهار محال و بختیاری با پخش کلیپ مربوط به فعالیت های این دبیرخانه گزارش مختصری از فعالیت های کانون های خدمت رضوی در این استان ارائه داد. 

در ادامه نشست رئیس اداره خادمیاری آستان قدس رضوی اصلاحات و تغییرات انجام شده در آیین نامه اداره خادمیاری را توضیح داد و رتبه بندی استان‌ها در فعالیت های مختلف مربوط به امور خادمیاری را به صورت  اسلاید به نمایش گذاشت. سپس راهنمایی های لازم برای ورود به سامانه بنیاد کرامت را بیان کرد.

برنامه نیم روزی نشست با پخش کلیپ مربوط به فعالیت های کانون های خدمت رضوی استان اصفهان و اقامه نماز  جماعت به پایان رسید. 

لازم به ذکر است پس از اقامه نماز نشست های تخصصی با مسئولین مربوطه برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی