پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۴

دریافت 500 اثر فراخوان «هوای پاک» توسط مدرسه امام رضا(ع)

تاکنون افزون بر‌ 500 اثر با موضوع حفظ محیط زیست و کاهش آلایندهای زیست محیطی به دبیرخانه اجرایی «هوای پاک» در ابتدایی پسرانه امام رضا(ع) رسیده است.

به گزارش آستان نیوز، به همت دبستان واحد 8 امام رضا(ع) و با مشارکت اداره آموزش و پرورش تبادکان، فراخوان ارسال ایده‌ها و ابتکارات مرتبط با هوای پاک از ابتدای آذرماه ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی آغاز شده و تا تاریخ دهم دی‌ماه مهلت دارد. 
علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند در قالب‌های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، تولید محتوای الکترونیک شامل پوستر، انیمیشن، بازی کامپیوتری، قصه گویی، فیلم کوتاه، شعر، ساخت سازه و ماکت در 6 محور اعم از افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی، حفظ محیط زیست، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، کاهش بازیافت، کاهش استفاده از فراورده‌های نفتی و نیز راه‌های حفظ هوای سالم آثاری را تولید و ارسال کنند. 
نتایج فراخوان در مراسمی همزمان با روز ملی «هوای پاک» در تاریخ 29 دی‌ماه اعلام خواهد شد و از صاحبان آثار و ایده‎های برتر با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود. گفتنی است، نشانی ارسال آثار در شبکه‌های اجتماعی HAVAPAK@ در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی