پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرهای کوتاه از استان اصفهان
۱۴۰۱-۰۹-۳۰

طنین عطر رضوی در یلدای فاطمی پیچید

خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان های استان اصفهان به مناسب شب یلدا و در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای رفع محرومیت ها تلاش کردند کمک های خیرخواهانه ای را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، در بلندترین شب سال خادمیاران و یاوران رضوی استان اصفهان با اقتدا به ام ابیها از نیازمندان دستگیری کردند که در ادامه می خوانید.


دستگیری از 28 خانواده نیازمند فریدونشهری در یلدای فاطمی 
در شب یلدای فاطمی و همزمان با چهارشنبه رضوی، 28 خانواده نیازمند و کم برخوردار فریدونشهر اصفهان میهمان سفره کرامت رضوی شدند. 
خادمیاران و فعالان رضوی کانون خدمت رضوی با همکاری کانون سلامت رضوی شهرستان تعداد 28 بسته غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن، پنیر، میوه، آجیل، مرغ بین  خانواده های کم برخوردار توزیع کردند. 
حجت الاسلام طاهری، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان فریدونشهر ارزش بسته های غذایی را 100 میلیون ریال اعلام کرد.
لازم به ذکر است با حمایت فعالان کانون سلامت رضوی و مسجد ابوالفضل مبلغ ده میلیون ریال نیز جهت شروع درمان مادر خانواده کم برخوردار تقدیم شد.


گستردن سفره مهربانی در یلدای فاطمی
به مناسبت شب یلدا و در روز چهارشنبه امام رضایی تعداد ۷٠  بسته غذایی شامل: گوشت، نان، میوه، آجیل و شیرینی به همت خادمیاران شهرضا تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد. 
همچنین با پیگیری خادمیاران کانون تعلیم و تربیت تعداد ۳٠ پرس چلومرغ همراه با میوه، شیرینی و تنقلات و روغن، ماکارونی، رب گوجه در اختیار خانواده دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.
یاد آور می شود برای تهیه این بسته ها حدود ۱۵٠ میلیون ریال هزینه شده که توسط خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین شهرضائی تامین گردید.


توزیع 50 بسته موادغذایی همزمان با رزمایش یلدای فاطمی 
کنسروهای مواد غذایی به همراه بسته های میوه بین نیازمندان در شب یلدا برای نیازمندان شهرستان سمیرم توزیع شد. 
همزمان با فرارسیدن یلدای فاطمی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) جوانان و نوجوانان کانون خدمت رضوی حسینیه چهارده معصوم شهرستان سمیرم به همت افراد خیر نسبت به تهیه و بسته بندی تعداد 50  بسته در قالب انواع کنسرو ومیوه اقدام کردند.
شایان ذکر است این بسته‌ها هنگام نماز مغرب وعشا با حفظ کرامت انسانی بر درب منازل نیازمندان با ذکر صلوات خاص امام رضایی توزیع شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی