پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

خادمیاران بافت با عنوان «یلدای فاطمی »به استقبال شب یلدا می روند

در آستانه شب یلدا خادمیاران رضوی شهرستان بافت ۹۰ بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کورش خیاطی، مسئول کانون های خدمت رضوی در شهرستان بافت از استقبال خادمیاران این شهرستان از شب یلدا خبر داد و گفت: در این راستا ۹۰ بسته یلدای فاطمی به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان همشهری توزیع شده است.

خیاطی افزود: شب یلدا یکی از مهم‌ترین شب‌هایی است که باید دست در دست هم دهیم تا هیچ پدری شرمنده خانواده خود نباشد. در تلاشیم برای دستگیری از نیازمندان در این شب دلی را به دست آوریم و در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهر و محبت گام های موثری برداریم.

وی اضافه کرد: فرهنگ نوع‌دوستی از نمادهای دینی ما ایرانیان است و ما می توانیم شب یلدا را با کمی انفاق و در نظر گرفتن سهمی برای خانواده های نیازمند یک شب خاطره انگیز همراه با مهربانی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

خیاطی در پایان اعلام‌ داشت: ویژه برنامه «یلدای فاطمی» بهانه‌ای است تا در کنار آداب و رسوم و سنت‌ها، به مناقب و فضائل حضرت رضا(ع) و حضرت فاطمه(س) توجه ویژه داشته باشیم و امیدمان این باشد که از شفاعت آن حضرت بهره ببریم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی