پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۳۰

توزیع ۱۰۰ بسته میعشتی به مناسبت شب یلدا در رفسنجان

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان رفسنجان گفت: به مناسبت ایام فاطمیه(س) و همزمان با شب یلدا یکصد بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار رفسنجان توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، مسئول کانوهای خدمت رضوی شهرستان رفسنجان گفت: به مناسبت شب یلدا و ایام فاطمیه خادمیاران و یاوران رضوی کانون های محله ای و تخصصی با هدف دستگیری از محرومین اقدام به تهیه و توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان کردند.

اسماعیلی تاکید کرد: یکصد بسته اهدا شده به نیازمندان شامل کارت هدیه، گوشت، آجیل، شکر، روغن، برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه و‌ میوه است.

وی ارزش اقتصادی بسته های اهدا شده را ششصد میلیون ریال برآورد کرد و افزود: تلاش شده است با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی بسته ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی با اشاره به حدیثی از بانوی آب و آینه، حضرت زهرا(س) که فرمودند سه چیز محبوب من است؛ تلاوت قرآن، نگاه به سیمای رسول اکرم(ص) و دستگیری از نیازمندان، عنوان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی نقش گره گشایی از مشکلات محرومین را در سطح شهرستان برعهده دارند و یکی از مهمترین اقدامات کانون های محله ای رفع محرومیت و دستگیری از محرومان است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی