پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی راور محقق شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۳۰

دیدار با مردان بی ادعا در شب یلدا

خادمیاران رضوی شهرستان راور با هدف همدلی و مهربانی در شب یلدا با کارکنان آتش نشانی، کلانتری و پرسنل کلانتری دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمیاران رضوی راور با در دست داشتن پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در محل کار این عزیزان حضور پیدا کردند و این شب را به آن ها تبریک گفتند و آرزوی شبی بدون اتفاق وعملیات برای آنان داشتند.

حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی راور بیان داشت: در شبی که همه در کنار خانواده هایشان طولانی ترین شب سال را جشن می گیرند مردانی بی ادعا هستند که به دور از خانواده درلباس رزم آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

 وی افزود: سر زدن به همنوع و احساس هم دلی عرصه ای است که هرکس توفیق انجام آن را ندارد، خادمیاران رضوی به لطف امام رضا(ع) تلاش می کنند در این عرصه قدم بردارند.

نخعی راد تاکید داشت: در این دیدارها کارکنان آتش نشانی و نیروی انتظامی خاطراتی از عملیات گذشته در شب یلدا تعریف کردند و در آخر خادمیاران رضوی با تبرکی از این قشر زحمتکش تشکر کردند.

گفتنی است دیداربا کودکان بد سرپرست از دیگر فعالیت های  خادمیاران رضوی در شب یلدا بود.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی