پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

امام جمعه نکا:
۱۴۰۱-۱۰-۰۴

فعالیت خادمیاران رضوی باید در راستای سیره عملی امام رضا(ع) باشد

امام جمعه نکا گفت: خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) باید به‌گونه‌ای رفتار کند که نام و سیره اخلاقی و عملی امام در زندگی فردی و اجتماعی‌اش نمایان باشد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، حجت الاسلام محمد صادق محمدی لائینی در چهارمین دوره از جلسه معاونین خادمیاری وکانون خدمت رضوی شهرستان های مازندران در مسجد امام خمینی(ره) نکا به میزبانی کانون خدمت رضوی شهرستان نکا برگزار شد، ضمن تحسین عملکرد مطلوب و شایسته تقدیر خادمان افتخاری حضرت رضا(ع) در راستای رفع محرومیت وآلام نیازمندان در حوزه های مختلف درمانی، معیشتی، تحصیلی، مسکن، جهیزیه و... اظهار کرد: خادمیاری لیاقت می خواهد که شاید نصیب بعضی نشود. به خود ببالید و افتخار کنید در این لباس که خدمت رسانی می کنید.

امام جمعه نکا گفت: فعالیت به نیت امام رضا(ع) و ترویج سیره عملی آن حضرت، فرصت سازی برای ذخیره آخرت است خیلی ها بهترین جایگاه را در بین مردم داشتند اما لیاقت نداشتند به دامن دشمن رفتند به وطن فروشی دین فروشی گرفتار شدند.

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: شما که خادمیار افتخاری امام رئوف(ع) هستید به درستی به مردم خدمت کنید در دستگاه امام رضایی حضورتان افتخار است و قدر این لحظات را بدانید.

وی تاکید کرد: خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) باید به‌گونه‌ای رفتار کند که نام و سیره اخلاقی و عملی امام رضا(ع) در زندگی فردی و اجتماعی‌اش نمایان باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی