پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۵

کسب رتبه برتر دانشگاه امام رضا(ع) در جشنواره ملي انجمن‌هاي حوزه زيست‌فناوري

انجمن علمي دانشجويي مهندسي پزشكي دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در جشنواره ملي انجمن‌هاي علمي فعال در حوزه زيست فناوري رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش آستان نیوز، بر اساس اعلام رئيس گروه توسعه سرمايه انساني، آموزش و ترويج ستاد توسعه زيست فناوري معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، انجمن علمي دانشجويي مهندسي پزشكي دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در اولين جشنواره ملي انجمن‌هاي علمي فعال در حوزه زيست فناوري، موفق به كسب رتبه نخست شده است.
این خبر حاکی است، اعضای انجمن علمي دانشجويي مهندسي پزشكي دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به منظور شركت در مراسمي كه به همين منظور در ده ديماه 1401 در دانشگاه صنعتي شريف تهران برگزار خواهد شد، مورد تقدير قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است، زیست بوم نوآوری و فناوری، شبکه‌ای منسجم از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان و انجمن‌های علمی و مرتبط با این حوزه ها است که در جهت ایجاد هم‌افزایی و توسعه تعامل‌ها و همکاری‌ها بین عناصر فعال از طریق شبکه‌سازی و تسهیل‌گری ارتباطات در کشور ، تسهیل امور را دنبال  می کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی