پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) 
۱۴۰۱-۱۰-۰۵

ویژه برنامه «زندگی حضرت فاطمه(س) جلوه بندگی» در میقات الرضا(ع) برگزار شد

به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه «زندگی حضرت فاطمه(س) جلوه بندگی» در آستان مبارک برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه «زندگی حضرت فاطمه(س) جلوه بندگی» همراه با سخنرانی و مداحی ذاکر اهل‌بیت(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی در این مراسم گفت: ما در دوران دفاع مقدس ۷۰۰۰ شهید نوجوان داشتیم که اولویت زندگی خودشان را حفظ نظام اسلامی دانستند و از علایق دنیوی دل بریدند تا ما در امنیت کامل به سر ببریم.
وی افزود:  بصیرت عامل تشخیص حق با حق نما است لذا باید تا می‌توانیم بصیرت خود را افزایش دهیم.
این کارشناس مذهبی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) جهاد تبیین را در راس کارهای خود قرار داده بودند و مهمترین کاری که در زمان کنونی می‌توانیم انجام دهیم جهاد تبیین است.
وی افزود:  در ۴۰ سال انقلاب اسلامی ساخت مسجد رشد ۲.۵ برابری داشته است، قرآن به ۱۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده، ۲۵ برابر کل جهان حافظ قرآن پرورش داده‌ایم و بزرگترین اجتماع مردم در اربعین حسینی و تشییع پیکر سردار سلیمانی را داشته‌ایم که همه اینها نشان از رشد معنویت در جامعه دارد.
برپایی چایخانه حضرت، ایستگاه کودکان و نوجوانان با عنوان «عموی مهربان» همراه با رنگ‌آمیزی، آموزش شعر و برگزاری مسابقه، پاسخگویی به مسائل شرعی و ..‌. از جمله خدمات‌ فرهنگی و اجتماعی ارائه شده از سوی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در حاشیه این برنامه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی