پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۵

وقف یک منزل مسکونی به آستان قدس رضوی در اهواز برای فعالیت‌های قرآن

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از وقف یک منزل مسکونی در شهرستان اهواز برای انجام فعالیت‌های آموزشی قرآن به این مرکز خبر داد. 

حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: یک باب منزل مسکونی دو طبقه به متراژ  214 متر مربع در فاز دوم منطقه پادادشهر اهواز توسط یک خیر قرآنی، وقف آستان قدس رضوی شد تا برای برگزاری جلسات قرآنی، کلاس‌های آموزشی مهد الرضا(ع)، کلاس‌های آموزشی تربیت مربی مهد الرضا(ع) و ... مورد بهره‌برداری قرار گیرد. 
وی ادامه داد: این ملک قرار است بعد از بازسازی، کلاس‌های آموزشی، تربیت مربی مهد الرضا(ع) و جلسات قرآنی در آن برگزار و با انجام فعالیت‌های مختلف قرآنی با مشارکت حداکثری مردم و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه شهرستان اهواز بتواند به پایگاه قوی در شهر اهواز تبدیل شود. 
 

وقف یک منزل مسکونی به آستان قدس رضوی در اهواز برای فعالیت‌های قرآن


آموزش 650 نوآموز قرآنی مهد الرضا(ع) در استان خوزستان 
حجت الاسلام میریان با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده در این مرکز آموزشی کلاس‌های مهد الرضا(ع) ویژه نونهالان قرآنی را برگزار کنیم، در ادامه تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری در این استان 10 مرکز قرآنی مهد الرضا(ع) به همراه 36 مربی قرآنی مشغول به فعالیت است و 650 نوآموز قرآنی پنج سال به بالا در شهرهای ماهشهر، دزفول، شوشتر از آموزش‌های این مراکز قرآنی بهره‌مند می‌شوند. 
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی تاکید کرد: تلاش داریم تا ضمن ارزیابی اقدامات مجریان و مربیان این مراکز، در جهت توسعه کمی و کیفی برنامه‌های آینده این استان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی