پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۵

راهیابی بانوی نخبه قرآنی حرم مطهر رضوی به مسابقات بین‌المللی قرآن اردن 

رویا فضائلی استاد جوان و نخبه قرآنی حرم مطهر امام هشتم و حافظ کل قرآن در آخرین ماه سال جاری به مسابقات بین‌المللی قرآن اردن اعزام می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، براساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، رویا فضائلی از استان خراسان رضوی در رشته حفظ کل و علیرضا سامری از استان خوزستان در رشته حفظ کل، به عنوان نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن به این کشور اعزام می‌شوند.
زمان برگزاری این مسابقات که از سوی وزارت اوقاف و امور دینی اردن برگزار می‌شود در بخش بانوان ۱۲ تا ۱۷ شعبان (۱۴ تا ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۱) و در بخش آقایان نیز ۲۰ تا ۲۶ رمضان (۲۲ تا ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲) در شهر اَمان کشور اردن خواهد بود. 
رویا فضائلی اهل مشهد و دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد است که در کسوت مربی و داور مسابقات قرآنی، مدرس کلاس‌های قرآنی دارالقران الکریم حرم مطهر رضوی و سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش مشغول فعالیت است که سال گذشته با کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن‌کریم کشور در بخش بانوان جواز حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن اردن را کسب کرد.
از جمله افتخارات این حافظ قرآن دریافت رتبه‌های متعدد در جشنواره‌های مختلف شهرستانی، استانی، کشوری و ملی، کسب رتبه اول سی و ششمین جشنواره ملی قرآن و عترت  دانشجویان و کسب رتبه سوم مسابقات بین اللملی دانشجویان دختر ایران و عراق از ابتدای سال جاری تاکنون است.
همچنین کسب رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات ملی اوقاف و امور خیریه، مسابقات کشوری ارگان‌ها و نهادها و ادوار مختلف جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور از دیگر افتخارات این بانوی نخبه و مدرس حرم مطهر رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی