پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۶

برگزاری نشست تبیینی شرح وظایف کانون‌های مرکزی و عمومی در البرز

مسئول کانون‌های مرکزی دبیرخانه کانون خدمت رضوی استان البرز از برگزاری نشست تبیینی شرح وظایف کانون‌های مرکزی و عمومی با ارائه فرمی به عنوان شناسنامه کانون‌های عمومی(محله‌ای) به معاونان این کانون‌ها خبر داد.

ناصر مرادخانی مسئول کانون‌های مرکزی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان البرز با اشاره به برگزاری جلسه معاونان کانون‌های خدمت کانون‌های مرکزی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار داشت: کانون‌های مرکزی همچون دبیرخانه استان دارای دو معاون خادمیاری و معاون کانون‌های خدمت هستند که مسئولیت هماهنگی و پیگیری فعالیت‌های کانون‌های محله‌ای را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قرار است این کانون‌ها ساماندهی شوند بایستی ساختار آن ها تقویت و ترمیم شود. در همین راستا بنا به درخواست معاونت کانون های خدمت دبیرخانه استان در لیستی اعضای کانون‌های مرکزی در قالب فرم‌هایی مشخص شد و در این جلسه برای معاون کانون‌های عمومی محله شرح وظایف مسئولین این کانون‌ها را تبیین کردیم.

مرادخانی تصریح کرد: از این رو فرمی به عنوان شناسنامه کانون‌های عمومی محله‌ای به معاونان داده شد تا با پر کردن این فرم‌ها که شامل اعضای ستادی کانون‌های محله‌ای و خادمیارانی است که در آن کانون‌ها فعال هستند، بتوانیم به آمار دقیقی از کانون‌ها و خادمیاران فعال برسیم.

وی به یکی دیگر از موارد انجام شده در نشست معاونان کانون‌های مرکزی اشاره کرد و گفت: در این نشست معاونان توجیه شدند تا گزارش فصلی را پس از پایان هر فصل برای دبیرخانه ارسال کنند و گزارش کار ماهانه کانون‌های عمومی محله‌ای پس از تجمیع، ضبط و تنظیم به شکل مکتوب برای دبیرخانه ارسال شود

مسئول کانون های مرکزی دبیرخانه استان البرز به لزوم تهیه گزارش‌های فصلی اشاره کرد و افزود: این گزارش‌ها به هنگام بازدید و سرکشی نشان دهنده فعالیت‌های انجام شده در کانون است و بایستی وظایف 12 گانه کانون‌های محله‌ای با هماهنگی مسئول کانون‌های مرکزی برای اعضا تبیین شود.

وی با معرفی شرایط کانون خدمت رضوی فعال گفت: ما کانونی را فعال می دانیم که حداقل یک گزارش ماهانه را در سامانه آستان قدس رضوی که تجمیعی از فعالیت‌های خادمیاران فعال در آن کانون باشد را ثبت کند و دبیرخانه نیز بر اساس آن فعالیت‌ها به آن ها امتیاز دهد.

وی در پایان گفت: برگزاری این جلسات با معاونان کانون‌ها به طور مداوم پیگیری می‌شود و با تاسیس یک  کانال در فضای مجازی به دنبال ارتباط مستقیم با معاونان کانون‌های خدمت مرکزی هستیم و در کنار این ارتباط سرکشی و بازرسی از کانون‌ها را نیز در دستور کار قرار دادیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی