پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۵

تشکیل اولین کانون تخصصی حقوقی در محل ستاد دیه استان اصفهان

معاون کانون های خدمت رضوی اصفهان از تشکیل اولین کانون تخصصی حقوقی در محل ستاد دیه استان خبر داد.

معاون کانون های خدمت رضوی استان اصفهان در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان گفت: به همت دبیر خانه کانون های خدمت رضوی اصفهان نشستی با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان و  مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان در محل ستاد دیه استان برگزار شد. 

سید محمد حسین امامی ادامه داد: این دیدار به منظور تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در خصوص عملکرد بهتر در رابطه با مشارکت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی با ستاد دیه و مخصوصا  آزادی زندانیان زن معسر انجام گرفت. 

امامی در رابطه با تعداد زندانیان آزاد شده از ابتدای سال تا کنون گفت: با عنایت آقا علی بن موسی الرضا(ع) و با مشارکت ستاد دیه توانسته ایم در چهارشنبه های امام رضایی۱۵۰ نفر از زندانیان را آزاد کنیم و هم چنین توفیق آزادی ٣٠ نفر زندانی دیگر خارج از طرح چهارشنبه های امام رضایی داشته ایم. 

وی بیان داشت: در نشست امروز دبیر دبیرخانه کانون‌ های خدمت رضوی ضمن تشکر از فعالیت و همکاری ستاد دیه پیشنهاد داد اولین کانون  تخصصی حقوقی در ستاد دیه استان اصفهان تشکیل شود که با استقبال مدیر ستاد دیه مواجه شد. 

امامی ادامه داد: قرار بر این شد ابتدا درخواست تشکیل کانون تخصصی حقوقی به محل دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان ارائه گردد و با مساعدت دبیرخانه در اولین فرصت کانون تخصصی حقوقی تشکیل شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی