پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی 
۱۴۰۱-۱۰-۰۷

افزایش ظرفیت کفشداری شماره 9 حرم مطهر رضوی برای تسهیل تردد زائران 

با توجه به حجم بالای تردد زائران از صحن پیامبر اعظم(ص) به رواق امام خمینی(ره)، به همت سازمان عمران  و نگهداری حرم مطهر رضوی کفشداری شماره 9 (بعثت1) حرم مطهر رضوی پس از اصلاح ورودی و فراهم آوردن زمینه تسهیل تردد زائران، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آستان‌ نیوز، در گذشته کفشداری شماره 9 به دلیل حجم زیاد تردد زائران برای تحویل کفش موجب بی نظمی در صفوف نمازگزاران و یا اجرای مراسم‌های فرهنگی مذهبی می‌شد که با اصلاح و تغییرات لازم در این ورودی این مشکلات مرتفع شد و هم‌اکنون تردد زائران به راحتی و سهولت از این مسیر انجام می‌پذیرد.
در راستای تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر آسایش و رفاه حال زائران در انجام فرائض عبادی، برخی تغییرات در کفشداری شماره 9 حرم مطهر رضوی ضرورت داشت که عملیات اجرایی آن با پیش‌بینی بهره‌گیری مجدد از سنگ‌های کاشی‌ها و سایر تزئینات هنری از اواسط مهرماه آغاز شد.
با انجام این تغییرات ظرفیت نگهداری 480 جفت کفش فراهم شد و علاوه بر آن 4 آبخوری سنگی به صورت آب سردکن نیز در این ورودی تعبیه شد تا دسترسی زائران به آب آشامیدنی نیز تسهیل شود.
با تلاش و همت سازمان عمران و نگهداری حرم مطهر رضوی و مشاوران پیمانکاران طرح اصلاح کفشداری شماره 9 پس از حدود 75 روز در تاریخ  30 آذرماه تکمیل و در اختیار زوار محترم قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی