پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۶

فاریاب عزادار اولین بانوی بی حرم شد

به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان فاریاب و هیئت منتظران مهدی(عج) به مدت سه شب مراسم عزای بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) در مسجد امیرالمومنین برگزار شد.

به گزارش  آستان نیوز  از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی، امام جمعه شهرستان  فاریاب در این مراسم گفت: الگوبرداری از سیره حضرت زهرا(س) و ولایتمداری این بانوی بزرگوار باید سرلوحه کار خادمیاران وعموم مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه در حدیث کساء، حضرت زهرا(س) محور قرار گرفته است و همه به نسبت با این بانوی بزرگ اسلام معرفی می‌شوند گفت: خدا در طهارت و پاکی خاندان پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) آیه تطهیر را نازل می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حضرت زهرا(س) گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند من رزق سال را در شب های فاطمیه می گیرم، ما نیز باید این موضوع رو الگوی خود قرار دهیم و تمام تلاش خود را در جهت ترویج فرهنگ فاطمی بکار ببریم.

امام جمعه فاریاب ضمن تشکر از حضور خادمیاران  رضوی و کانون مسجد امیرالمومنین و هیئت منتظران حضرت مهدی(عج) افزود: مراسم فاطمیه دوم نیز در مهدیه شهرستان فاریاب به مدت پنج شب برگزار می‌شود و از همه‌ عزاداران فاطمی جهت شرکت در این مراسم دعوت می شود.

گفتنی است در پایان مجلس عزاداران مهمان سفره حضرت زهرا(س) بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی