پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۶

تقدیر از کارکنان اداره ثبت احوال جیرفت

خادمیاران کانون بانوان و خانواده رضوی شهرستان جیرفت با حضور در اداره ثبت احوال ضمن تقدیر از کارکنان بسته های تبرکی به نوزدان تازه متولد شده هم نام فاطمه اهدا کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ عفت سنجری، مسئول کانون  بانوان و خانواده شهرستان جیرفت در حاشیه این دیدار گفت: ثبت احوال جزء ادارات بسیار مهم و تاثیرگذار بوده‌ است و کارمندان این سازمان در واقع حافظ هویت و فرهنگ کشورمان هستند.

وی ادامه داد: همزمان با هفته ثبت احوال خادمیاران رضوی با هدف تکریم کارکنان ثبت احوال با حضور در این اداره از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی کردند.

سنجری افزود: همچنین بسته های تبرکی همراه با شناسنامه به والدین نوزدان تازه متولد شده هم نام فاطمه اهدا شد.

وی تاکید کرد: در گذشته به رغم تمام مشکلات و سختی ها، خانواده ها با تعداد زیاد فرزندان، در صفا و صمیمیت زندگی می کردند اما در زندگی ماشينی امروز با همه رفاه و امکانات موجود تمايل به فرزند آوری كمتر شده است و اين موضوع آينده جامعه را با تهديد مواجه می كند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بر فرزندآوری و افزایش جمعیت اصرار می‌کنند و  امید است در این زمینه گفتمان‌ سازی، فرهنگ‌سازی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی