پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران رضوی کرمان انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۶

عطرافشانی و غبارروبی بیت الزهرا؛ موقوفه شهید سلیمانی

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله) مراسم عطر فشانی و غبارروبی بیت الزهرا(موقوفه شهید سلیمانی) با حضور خادمیاران رضوی و فرزندان معظم شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛  محمدرضا احمدی معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی به عنوان خادم مجاهد بر لزوم ترویج مکتب حاج قاسم از طریق کانون های خدمت رضوی و خادمیاران تاکید کرد.

وی گفت: نسل نو و امروز ما به دنبال هویت و الگواست لذا توسعه و ترویج مکتب شهید سلیمانی با استفاده از ظرفیت عظیم شبکه خادمیاری می تواند کارساز باشد.

احمدی بابیان اینکه این مکان(بیت الزهرا) به عنوان موقوفه شهید سلیمانی به عنوان یکی از اماکن فرهنگی، مذهبی استان می‌باشد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهید سلیمانی خادم بارگاه مطهر و نورانی حضرت رضا علیه السلام بوده است لذا ما با شعار «خادمیاران رضوی و شاگران مکتب حاج قاسم» امروز با پرچم متبرک رضوی در این مکان حضور پیدا کرده ایم تا ضمن عطرافشانی و غبارروبی بیت الزهرا تا به رسم همه ساله در مراسم عطرافشانی و غبارروبی ایام فاطمیه توسط خادمین امام رضا(ع) انجام می شود، شرکت کنیم.

معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان همچنین از اجرای پویش(دفاع از حرم) به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد و گفت: این پویش از دهه مقاومت شروع شده و تا ایام الله دهه فجر ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است که دراین مراسم معنوی که همراه با قرائت زیارت امین الله و عزاداری در سوگ شهادت حضرت زهرا(س) بود جمعی از فرزندان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر حضور داشتند. 

 لازم به ذکر است این مراسم در زمان حیات شهید سلیمانی نیز قبل از فاطمیه با حضور خود شهید برگزار می‌شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی