پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام فاطمیه صورت پذیرفت؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۶

ارائه خدمات توسط خادمیاران رضوی کانون های محله ای شهرستان ارزوئیه

خادمیاران کانون های شهرستان ارزوئیه با برپایی ایستگاه صلواتی، روضه های خانگی و قرائت حدیث کساء در ایام فاطمیه در سوگ حضرت زهرا(س) به عزاداری پرداختند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین بهنام صالحی، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه گفت: اگر شخصیت فاطمه زهرا سلام ‏اللَّه علیها براى ذهن هاى ساده و چشم هاى نزدیك ‏بین ما آشكار می ى‏شد، ما هم تصدیق می كردیم كه فاطمه زهرا سلام‏ اللَّه ‏علیها سرور همه زنان عالم است؛ بانویى كه در سنین كم و در عمر كوتاه، به مقامات معنوى و علمى و معرفتى و به مرتبه اى برسد كه برابر مرتبه انبیا و اولیاست.

وی ادامه داد: در واقع فاطمه زهرا(س)  فجر درخشانى است كه از گریبان او، خورشید امامت و ولایت و نبوّت درخشیده است؛ آسمان بلند و رفیعى است كه در آغوش آن، ستاره‏ هاى فروزان ولایت قرار گرفته است. همه ائمه علیهم السّلام براى مادر بزرگوار خود تكریم و تجلیل قائل بودند كه براى كمتر كسى این همه احترام و تجلیل را از آن بزرگواران می ‏شود دید.

وی بیان داشت: برپایی روضه های خانگی از مؤثرترین ابزارهای ترویج مباحث فرهنگی است و یکی از مصادیق بروز و ظهور ایمان در جامعه روضه‌های خانگی است.

صالحی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت حدیث کساء، تشیع نمادین، در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از دیگر فعالیت های خادمیاران رضوی است.
همچنین لازم به ذکر است مراسم شب شهادت حضرت زهرا(س) همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام و در آخر توزیع غذای گرم بین عزاداران توسط خادمیاری رضوی شهرستان انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی