پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۷

محفل عزاداری شهادت حضرت فاطمه(س) در روستای زه کهنوج با پرچم رضوی معطر شد

محفل عزاداری مردم روستای زه از توابع شهرستان کهنوج به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) و با حضور خادمیاران رضوی، به عِطر پرچم رضوی معطر شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ ناصری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج ضمن تسلیت شهادت مظلومانه ریحانه‌ هستی از حضور خادمیاران رضوی این شهرستان در محفل شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و افزود: خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی روستای زه با در دست داشتن پرچم متبرک رضوی در روز شهادت فاطمه زهرا(س)، در مسجد ابوالفضل زه به عزاداری پرداختند.

ناصری گفت: خادمیاران رضوی کهنوج در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) با مداحی در سوگ شهادت آن حضرت حال و هوای مراسم را امام رضایی و دل های مشتاقان زیارت ائمه اطهار را روانه مدینه منوره کردند.

 مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج از برپایی میز خدمت در محل مسجد اباصالح حیدرآباد خصیلی در شب شهادت ام ابیها(س) توسط یاوران رضوی خبر داد و افزود: در این میز خدمت به ۲۳ نفر از بانوان آموزش های لازم در خصوص پیشگیری از بیماری های قلبی و سبک زندگی و تغذیه سالم ارائه شد.

 مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کهنوج در ادامه ضمن ارائه گزارش میز خدمت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) عنوان کرد: پس از غربالگری فشار خون، سه نفر از این افراد دچار بیماری پرفشاری خون بودند که به پزشک متخصص ارجاع شدند همچنین به پنج نفر از بانوان ویزیت پزشکی رایگان ارائه شد که پس از تجویز دارو به داروخانه ارجاع شدند.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم پزشکی یاوران و خادمیاران رضوی میز خدمت پزشکی که شامل پزشک، ماما و پرستار و کارشناس بهداشت است که به صورت جهادی و در قالب خدمات پزشکی به ارائه خدمت می پردازند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی