پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۷

میزبانی از بانوان کمپ‌های اعتیاد در حرم مطهر امام رضا(ع)

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی جمعی از بانوان کمپ‌های اعتیاد مشهد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلیمن قربانی، مدیر گروه جهادی سراج در حاشیه این تشرف گفت: چهارشنبه‌های هر ماه فرصتی فراهم می‌شود تا جمعی از بانوان گرفتار اعتیاد که در کمپ‌های اعتیاد دوره درمانی خود را می‌گذرانند به حرم مطهر رضوی مشرف شوند. این هفته ۴۰ نفر از مددجویان در قالب اردوی زیارتی به حرم مطهر رضوی مشرف شده و ضمن بهره‌مندی از توفیق زیارت از غذای متبرک مهمانسرای حضرت رضا(ع) بهره‌مند ‌شدند.
وی با بیان اینکه بحث اعتیاد یکی از معضلات اجتماعی است، گفت: بیشتر افرادی که به اعتیاد کشیده می‌شوند، خالی از معنویت هستند که با رشد معنویت و پرورش روح می‌توانند به دامان اهل بیت(ع) باز گردند و بسیاری از مشکلات آنان مرتفع شود.
حجت‌الاسلام والمسلیمن قربانی ابراز کرد: در حال حاضر ۱۲ طلبه عضو این گروه جهادی در مراکز کمپ اعتیاد خدمات مختلف اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی ارائه می‌دهند که اقامه نماز جماعت، برگزاری برنامه‌های هفتگی، سرکشی به خانواده‌های آسیب دیده مددجویان و تشرف به بارگاه منور رضوی برخی از این فعالیت‌هاست.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی