پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۷

مهر فاطمی در مراسم خادمان رضوی بابل متجلی شد

اولین فعالیت فرهنگی مذهبی هیئت عشاق الرضا(ع) بابل در شب شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آستانه امام زاده قاسم(ع) با حضور مسئولین محترم و خادمیاران برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، خادمیاران امام مهربان در سوگ شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) در مراسمی که با حضور گسترده عزاداران و ارادتمندان و مسئولین شهری از امام زاده یحیی تا امام زاده فاسم بابل با شکوه و جلوه ای خاصی برگزار شد شرکت کردند.

این مراسم همزمان با گلبانگ اذان شام شهادت بانوی دو عالم و با برپائی نماز مغرب و عشا از امام زاده یحیی همراه با صفوف به هم فشرده و مملو از نمازگزاران و ارادتمندان به شهیده ولایت آغاز شد.

شیفتگان فاطمی در صفوف منظم و با شکوه خاصی همراه با نوحه خوانی و عزاداری از مسیر بازار شهر وارد آستانه مبارک امام زاده قاسم شدند در مسیر حرکت عزاداران،  بیرق های عزای حضرت زهرا(س) به اهتزار درآمده بود و خادمیاران امام مهربانی با در دست داشتن بیرق و علم، نظم مراسم حرکت کاروان را با همکاری پلیس راهور کنترل می کردند.

چشمه های زلال اشک دوستاران مادر سادات جاری می شد با طنین زیبای "مهربان ای مادر من" که همگام با  فراز و نغمه های یا زهرا  فریاد می زدند و از آن بانوی بزرگ اسلام شفای مرضای مسلمین را طلب می نمودند.
در پایان مراسم جعفرزاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان بابل ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور فعال و همگانی آحاد مردم در غم جانکاه و جگر سوز سیده شهیده مظلوم دو عالم مطالبی را بیان نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی