پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۷

برگزاری آیین سمنوپزان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) توسط خادمیاران بابل

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین سمنوپزان در قالب نذر در منازل خادمیاران رضوی بابل برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ سمنوپزان یکی از آیین های مذهبی و سنتی است که‌ در روزهای خاص سال با توسل به حضرت زهرا(س) در مجالس مذهبی ویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به همراه عزاداری برگزار می گردد. 
امسال هم خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت مانند سال‌های اخیر با برپایی نذر حضرت زهرا(س) و آیین سمنوپزان همراه عزاداری در منازل خادمیاران توانستند تا پرچم مادر سالار شهیدان را علمداری کنند.

از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت تاریخی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برپایی روضه های خانگی همراه پخت ۶۰۰ ظرف آش رشته نذری به نیابت حضرت فاطمه زهرا(س) در قالب نذر مادر در منزل خادمیاران و یاوران رضوی بود.

قرائت حدیث شریف کساء، صلوات خاصه امام رضا علیه السّلام زیارت خاصه حضرت زهرا(س) و مداحی اهل بیت و سخنرانی از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه مسابقه فرهنگی از وصیت نامه شهید حاج قاسم از جمله برنامه های این مراسم معنوی می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی