پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به برکت پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی محقق شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۷

سفر سه زائر اولی به مشهد مقدس از آران و بیدگل

مسئول کانون انیس النفوس در آران و بیدگل از تقبل هزینه کامل سفر دانش آموز زائر اولی و والدینش از سوی خیر رضوی در پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، رحمت الله مشرقی، با اشاره به برگزاری سومین هفته پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در مدرسه زنده یاد محمدرضا فرقانی افزود: خیر رضوی با شعار همه « خادم الرضاییم» و از برکت برگزاری این پویش، تمام هزینه‌های سفر دانش آموز مدرسه فرقانی و والدین وی را در نخستین سفر به مشهد مقدس پرداخت کرد.
وی، همچنین اجرای مسابقه حفظ و همخوانی باشکوه و معنوی ۳۰۰ نفری دانش آموزان مدرسه فرقانی با صلوات حضرت زهرا(س) را تاکید و اضافه کرد: خیران و یاوران رضوی هزینه پرداخت هدیه به همه دانش آموزان مدرسه را پس از اجرای این مسابقه معنوی و پرشور و شعور تقبل کردند.
به گفته وی، قرائت صلوات خاصه امام مهربانی‌ها و اجرای سرود گروهی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های سومین هفته پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در مدرسه فرقانی آران و بیدگل بود.
مشرقی تصریح کرد: تا کنون مدارس ثمین، صباحی و فرقانی آران و بیدگل میزبان اجرای پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی بودند.
کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با چهار خادمیار و ۱۵ یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان با حفظ شأن و عزت و کرامت انسانی محرومان فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی