پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم زمان با پنجم دی ماه سالگرد زلزله شهرستان بم انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۸

پذیرائی چایخانه امام رضا(ع) از زائرین و مجاورین همراه با خرمای ناب مضافتی بم

هم زمان با پنجم دی ماه نوزدهمین سالگرد حادثه دهشتناک زلزله شهرستان بم و شب شهادت حضرت فاطمه زهرا «سلام الله» خادمین چایخانه حضرت رضا از زائرین و مجاورین با خرمای ناب مضافتی بم پذیرایی کردند و میهمانان حضرت رضا با قرائت فاتحه یادو خاطره جانباختگان این حادثه را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان بم با تسلیت تقارن ایام فاطمیه و سالگرد حادثه زلزله دلخراش شهرستان بم در دی ماه  سال ۱۳۸۲ گفت: پنجم دی‌ماه یادآور حادثه‌ای بسیار عظیم و غم‌انگیز است که قلب همه مردم ایران را به شدت متاثر ساخت.

وی اضافه کرد: در میان این مصیبت و داغ عظیم، مردم مؤمن و مقاوم دارالصابرین که هم عزیزان و خانواده‌های‌شان و هم خانه و زندگی خود را از دست داده بودند، مردانه ایستادند و با صبر و شکیبایی بر این مصیبت، بم را دوباره ساختند. 

وی گفت : امسال به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و نوزدهمین سال از آن حادثه ناگوار به همت خادمیاران رضوی شهرستان بم و خیرین و ناذرین بیش از ۳۶۰ بسته خرمای ناب مضافتی معادل ۲۸۰ کیلوگرم به ارزش ریالی  قریب ۱۲۰ میلیون ریال  از باغداران بخش بروات به صورت اهدایی جمع آوری و با هماهنگی با مسئولین محترم آستان قدس رضوی، این بسته ها در چایخانه های امام رضا(ع) در حرم مطهر برای پذیرایی از زائرین و مجاورین در شب و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا «سلام الله علیها» استفاده شد. 

شایان ذکر است که خادمیاران رضوی شهرستان دارالصابرین بم همه ساله در دهه آخر ماه صفر به مناسبت شهادت حضرت رضا علیه السلام بیش از پنج تن خرما برای پذیرایی از زائرین و مجاورین به آستان قدس رضوی اهدا می‌کنند.

برچسب ها:
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی