پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۸

نخستین کارگاه تخصصی آسیب‌های رایج در اماکن ورزشی و اصول امداد و نجات در اماکن آبی

نخستین کارگاه تخصصی آسیب‌های رایج در اماکن ورزشی و اصول امداد و نجات در اماکن آبی با حضور مربیان و ناجیان غریق در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این کارگاه تخصصی به مدت چهار ساعت با حضور 100 نفر از ناجیان و مربیان آقا و خانم شاغل در موسسه تربیت بدنی آستان قدس پیرامون موضوعات پزشکی ورزشی با هدف ارتقاع سطح دانش پزشکی و چگونگی مواجه با بیمار و درمان آن برگزار شد.
در این کارگاه تخصصی ابتدا با حضور استاد سنجری مدرس هلال احمر، موضوع آسیب‌های ورزشی رایج در اماکن ورزشی از قبیل شکستگی و در رفتگی استخوان و شیوه درمان و یا چگونگی برخورد با بیمار تا اعزام به بیمارستان تدریس و سپس موضوع اصول امداد و نجات جهت منجیان غریق اماکن آبی با آموزش عملیات حیات بخشی غریق زیر نظر استاد مجید سیاح مدرس فدراسیون نجات غریق ، به صورت تئوری و عملی به بحث و بررسی گذاشته شد.
با توجه به اجتناب ناپذیر بودن آسیب‌های بدنی در اماکن ورزشی، موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی علاوه بر استقرار پایگاه اورژانس در محل موسسه در راستای تسریع در خدمت‌رسانی اورژانسی با برگزاری این کارگاه‌های تخصصی سعی دارد تا در صورت بروز حادثه، عوارض ناشی از آن را به حداقل برساند.
خبرنگار: امیرمهدی مقیم یزدی

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی