پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت گروه حقوق دانشگاه رضوی برگزار شد
۱۴۰۱-۱۰-۰۹

طرح مسائل خواستگاری تا نامزدی و نفقه و مهریه در کارگاه حقوق خانواده 

کارگاه حقوق خانواده به همت گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی با همکاری مرکز وکلای خراسان رضوی و دانشگاه شهید بهشتی در دو روز برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز، روزهای هفتم و هشتم دیماه 1401 کارگاه حقوق خانواده به همت گروه حقوق دانشگاه رضوی با همکاری کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز وکلای خراسان رضوی و قطب علمی آسیب شناسی و سلامت خانواده دانشگاه شهید بهشتی در حرم مطهر رضوی، سالن شهید سلیمانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد. 
این کارگاه با ارائه و تدریس دکتر محمد روشن، وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و رییس قطب خانواده این دانشگاه به مباحث خواستگاری، عقد و طلاق و شروط ضمن عقد اختصاص داشت. از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره می توان به حضانت، نامزدی و به هم زدن آن، هدایایی که در دوران نامزدی داده و گرفته می‌شود، نفقه و مهریه اشاره کرد.
مباحثی همچون ازدواج و طلاق ایرانیان در خارج از کشور و ایرانیان با افراد خارجی، تولید مثل مصنوعی، عقد موقت و عده و نیز راه های اثبات نسب مطرح شد.
در روز نخست این دوره، حجج اسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری، معاون فرهنگی دانشجویی و دکتر موسوی فر، مدیر گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان میهمان حضور داشتند.
 در روز پایانی نیز دکتر رضا حضرتی، رییس مرکز وکلای خراسان رضوی و دکتر علی ادبی، رییس کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز وکلا خراسان رضوی به همراه خانم غفرانی ها، نائب رئیس هیئت مدیره مرکز وکلا خراسان رضوی میهمان این دوره بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی