پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی راور؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۷

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور پرسنل نیروی انتظامی برگزار شد

خادمیاران رضوی راور حامل پرچم متبرک حرم رضوی در مراسمی که پرسنل نیروانتظامی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور گفت: برگزاری مراسم عزاداری برای اهل بیت(ع) فواید بسیاری دارد از جمله این فواید می توان به ترویج فرهنگ شیعه و گرامیداشت شخصیت مهمی مانند حضرت فاطمه(س) اشاره کرد که با حفظ حرمت برای چنین بزرگانی ریشه های اسلام پایدارتر خواهد بود و بازگو کردن این وقایع تلخ به ماندگاری حقیقت های تاریخی در اذهان عمومی کمک می‌کند.

نخعی راد افزود: کادر نیرو انتظامی بسیار ویژه و برجسته است چرا که به تعبیر امام علی(ع) امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته برای بشر است و نمی توان برای اهمیت آن حد و اندازه ای قائل شویم.

وی ادامه داد: سخنرانی، قرائت حدیث کسا و سینه زنی، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام، زیارت پرچم متبرک حرم رضوی، اهدای بسته های تبرکی به پرسنل نیروی انتظامی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی