پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط همایش جبهه مردمی وارثون انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۷

تجلیل از خدمات معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی کرمان

همایش جبهه مردمی وارثون ویژه فعالان جهاد و شهادت استان کرمان که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، از خدمات جهادی محمدرضا احمدی معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی به عنوان یادگار دفاع مقدس و فعال فرهنگی جهاد و شهادت استان کرمان تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ همزمان با ایام عزاداری فاطمیه و در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گردهمایی فعالان جهاد و شهادت استان کرمان با عنوان همایش جبهه مردمی وارثون در سالن همایش خواجه نصیر‌الدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این همایش یک روزه که با حضور گسترده جوانان و نوجوانان انقلابی و جهادی از سراسر استان کرمان به همراه جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برگزار شد بر نقش آفرینی جوانان و نوجوانان دیار حاج قاسم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید شد.

همایش یک روزه جبهه مردمی وارثون استان کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله سخنرانی سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌ الاوصیاء، روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، پخش کلیپ و معرفی کتاب همراه بود.

در گردهمایی فعالان جهاد و شهادت استان کرمان که با سالروز قیام ۲۴ آذر سال ۱۳۵۷ مردم کرمان همراه بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان حاضر در سالن و  محمدرضا احمدی معاون فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان کرمان به عنوان فعال عرصه جهاد و شهادت تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است که محمدرضا احمدی از یاران حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس تا شهادت بوده است و پیش از این نیز مسئول فرهنگی سپاه ثارالله کرمان بود که هم اکنون مسئول کانون مداحان استان و معاون فرهنگی و رسانه کانون های خدمت رضوی استان کرمان مشغول فعالیت می‌باشد. 

وی همچنین در عرصه تبلیغ دینی و فرهنگ ایثار و شهادت با صداوسیما مرکز کرمان همکاری داشته است و همچنین در برگزاری کنگره سرداران شهید استان کرمان و یادواره های شهدای استان نقش پررنگی داشته است .
محمدرضا احمدی به عنوان مجری برنامه های فرهنگی، تبلیغی حرم مطهر رضوی نیز توفیق خدمت به این آستان مقدس و نورانی را دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی