پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۸

۱۳۵۰ پرس طعام فاطمی در بین عزاداران ارزوئیه توزیع شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به همت خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه ۱۳۵۰ پرس غذای گرم، در بین عزاداران فاطمی ارزوئیه توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام بهنام صالحی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ارزوئیه اظهار کرد: در مورد شخصیت حضرت  زهرای اطهر(س) هر چه انسان بیشتر فکر کند و در حالات آن بزرگوار بیشتر تدبّر کند، بیشتر دچار شگفتی خواهد شد. تعجب انسان نه فقط از این جهت است که چگونه یک موجود انسانی در سنین جوانی می تواند به این رتبه از کمالات معنوی و مادی نایل شود که البته این خود هم یک حقیقت شگفت انگیز است- بلکه بیشتر از این جهت که اسلام با چه قدرت عجیبی توانسته است تربیت والای خود را به حدی برساند که یک زن جوان در آن شرایط دشوار، بتواند این منزلت عالی را کسب کند.

وی ابراز داشت: هم عظمت این این انسان والا تعجب آور و شگفت انگیز است و هم عظمت مکتبی که این وجود عظیم القدر و جلیل المنزله را پدید آورده است.

صالحی افزود: همزمان با شهادت دخت نبی اکرم(ص) خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه ۱۳۵۰ پرس غذای گرم در بین عزاداران فاطمی توزیع کردند.  

وی بیان کرد: بسته های توزیع شده هزینه ای معادل شش میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان داشته است و با همت خادمیاران رضوی و همکاری ناحیه مقاومت سپاه  این شهرستان فراهم شده است.

گفتنی است این مراسم با تشییع نمادین و برپایی نمایشگاه فاطمی توسط خادمیاران رضوی شهرستان ارزوئیه همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی