پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۸

طبخ و توزیع غذای گرم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در شهربابک

با تلاش خادمیاران و یاوران رضوی کانون محله ای پیرجل شهربابک در روزشهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) ۱۰۰ پرس غذای نذری و ۲۵ بسته گوشت در بین خانواده های محروم توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا امینی، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان شهربابک ضمن تسلیت شهادت مظلومانه  دخت پیغمبراز حضور خادمیاران رضوی این شهرستان در محفل شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و افزود: خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی منطقه پیرجل در روز شهادت حضرت صدیقه کبری(س) ۱۰۰پرس غذای گرم و  ۲۵بسته گوشت را به دست خانواده های کم برخوردار درمنطقه پیرجل رساندند.

وی ابراز  داشت: این غذای نذری وگوشت قربانی  باهزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون ریال توسط خادمیاران و خانواده های خادمیاران تهیه و به دست محرومان رسید.

امینی ادامه داد: توزیع غذای گرم در بین نیازمندان  در ایام عزای ائمه اطهار(ع) از سنت های دیرینه ای است که در بعضی ایام مثل شهادت  حضرت زهرا(س) به اوج خود می رسد، و نمادی از باور و اعتقاد مذهبی مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه مردم می توانند در فرهنگ سازی و سوق دادن نذری و قربانی  به دست نیازمندان پیشتاز باشند، تاکید داشت: ترویج فرهنگ توزیع نذری و قربانی در بین نیازمندان واقعی از ریخت و پاش های غیرضروری و اسراف جلوگیری می کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی