پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی خبر داد؛
۱۴۰۱-۱۰-۰۹

تیم ملی هندبال، جام‌های قهرمانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌کند

 با همکاری موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی و فدراسیون هندبال، مراسم اهدای مدال مسابقات جهانی و آسیایی تیم ملی هندبال کشور به موزه آستان قدس رضوی در روز شنبه 10 دی‌ماه برگزار و از ملی پوشان نیز تجلیل خواهد شد.

به گزارش آستان ‎نیوز، مدیر موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی، با اشاره به برگزاری مراسم اهدای مدال مسابقات جهانی و آسیایی تیم ملی هندبال به موزه آستان قدس رضوی اظهار کرد: با همکاری موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی و فدراسیون هندبال، مراسم اهدای مدال مسابقات جهانی و آسیایی تیم ملی هندبال کشور به موزه آستان قدس رضوی در روز شنبه 10 دی‌ماه برگزار و از ملی پوشان نیز تجلیل خواهد شد.
علیرضا تاج فیروز افزود: آیین تجلیل از اعضای تیم ملی هندبال کشورمان با حضور رئیس فدراسیون، معاون وزیر ورزش و جوانان و نیز رئیس کمیته ملی المپیک به میزبانی مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد. به‌موازات آن، طبق اعلام رئیس فدراسیون هندبال و به درخواست ملی پوشان، سه جام قهرمانی و نایب‌قهرمانی مسابقات جهانی و آسیایی هم در حاشیه این مراسم به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر اهدای جام و مراسم تجلیل از قهرمانان تیم ملی، مجمع سالانه فدراسیون هندبال هم به پیشنهاد رئیس این فدراسیون، به‌زودی در مشهدالرضا(ع) برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی