پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۷

خدمات و ظرفیت های کانون بانوان اصفهان الگویی برای سایر کانون ها است

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از کانون خدمت تخصصی بانوان و خانواده استان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، دژبرد از ظرفیت‌ها، خدمات ابتکاری و خلاقانه کارگروه بانوان و خانواده رضوی کانون محله‌ای عترت معصومین (ع)، با همراهی برخی مسئولین مرکز امورخادمیاری بنیاد کرامت رضوی و دبیران دبیرخانه های کانون های خدمت رضوی استان های همجوار (استان فارس، چهار محال و بختیاری،  کاشان و اصفهان) بازدید میدانی کرد.

وی همچنین از مرکز تخصصی مشاوره رضوی که اجرای برنامه سبک زندگی رضوی و ظرفیت ها و ابتکارات بانوان در کانون محله ای شمس الشموس که خدمات مورد نظر به نومزدوجین و زوجین جوان را برعهده دارد بازدید کرد.

کارگاه‌های تولیدی و بازارچه اشتغالزایی ریحانه،بارویکرد خانوادگی و کارآفرینی خلاقانه، از دیگر برنامه هایی بودکه دژبرد با مسئولین دبیرخانه خدمت رضوی استان اصفهان در آن حضور پیدا کردند .

 دژبرد در دیدار با زنان زندانی از کارگاه تولیدی و اشتغالزایی بانوان زندانی دیدن کرد و با نحوه کار و فعالیت های آن ها آشنا شد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی بیان داشت: ابتکارات خلاقانه و همت خادمیاران و یاوران کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی اصفهان و معرفی خدمات الگویی در راستای اجرای برنامه ها  و ایجاد هم افزایی هر چه بیشتر را از اهداف این سفر دانست. 

دژبرد افزود: کارگاه های تولیدی و بازارچه خانوادگیِ بانوان ارزش آفرین ریحانه ضمن حمایت از نقش آفرینی اجتماعی زنان در عرصه اقتصادی، قادر است ظرفیت بانوان کارآفرین استان اصفهان را برای تولید سوغات زائر و ترویج فرهنگ رضوی سامان دهی کند. 

 وی با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اذعان کرد: حضور فعال بانوان خادمیار در کشور را برای مقابله با جنگ نرم موجب حفظ و تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی