پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۲

برگزاری نخستین نشست هم اندیشی کمیته سیاستگذاری جشنواره ملي صنايع خلاق فرهنگي عالم آل محمد(ص) 

اولين نشست هم انديشي كميته سياستگذاري نخستين جشنواره ملي صنايع خلاق فرهنگي عالم آل محمد (ص)، به منظور ارائه گزارش پيشرفت كار و تعيين اعضاي شوراي سياستگذاري جشنواره که به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، انجام شد.

به گزارش آستان نیوز، این نشست که با حضور دکتر طالبي رئيس سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوي و رئيس جشنواره، دكتر مرواريد رئيس كميته سياستگذاري، دكتر صادقي بجستاني معاون پژوهش و فناوري دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) و دبير كميته علمي جشنواره و دكتر مقدسي مدير پژوهشي دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) و دبير كميته اجرايي جشنواره در محل سازمان علمي و فرهنگي آستان قدس رضوي برگزار شد، در خصوص تشكيل كميته سياستگذاري، راهكارهاي تعامل هرچه بيشتر با بخش خصوصي، ساختار كميته علمي و اجرايي و همچنين نحوه برگزاري مراسم افتتاحيه، هم اندیشی و تصمیم گیری اتخاذ شد. 
در این جلسه، درباره ابعاد همکاری و مشارکت بخش صنعت و حوزه فرهنگي در سطح ملي و استاني و شهري نیز تبادل نظر و تصميم گيري شد. 
این خبر حاکی است، توسعه و ترویج فرهنگ و اندیشه رضوی، سبک زندگی رضوی، احیای میراث رضوی، خدمت رضوی در آستان قدس رضوی با هدف تأمین نیازهای حرم در حوزه خدمات فرهنگی دانش‌بنیان، ادب حضور در سطح حرکت‌های خودجوش مردمی، توسعه وقف و نذر و سوغات فرهنگی زائر از محورهای این جشنواره ملی است.
همچنین ارزیابی و داوری شتاب‌‌دهنده‌های فعال، برگزاری نمایشگاه دستاوردها و محصولات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی رضوی از برنامه‌های اجرایی این جشنواره است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات این جشنواره می‌توانند به وب‌سایت   hamayesh.imamareza.ac.ir مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی