پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی خبر داد؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۲

ارائه تولیدات رسانه‌ای یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی برای بازنشر در شبکه‌های اجتماعی

در آستانه سالروز شهادت خادم‌الرضا(ع)، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی مجموعه‌ای از برترین تولیدات رسانه‌ای مرتبط با بزرگداشت نام و یاد آن شهید را برای استفاده عموم علاقه‌مندان ارائه کرده است.

رئیس اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی با اعلام این خبر به آستان نیوز گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد مخاطبان برای استفاده از پوسترها و ویدئوهای مرتبط با بزرگداشت سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، اداره رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی طی همکاری مشترک با تشکل‌های فرهنگی و هنری، بسیاری از این تولیدات را در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار داده است.
جواد عرشیان افزود: در این راستا مجموعه‌ای از بهترین تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های مختلف از جمله تولیدات چاپی و محیطی، مستندات و محتوای ویژه شبکه‌های اجتماعی، به همراه فایل لایه باز طرح‌های گرافیکی، گردآوری و در پایگاه اینترنتی razavi.ir/fa/hajghasem بارگذاری شده است.
عرشیان ادامه داد: علاقه‌مندان به استفاده از این محتوای رسانه‌ای می‌توانند با بازنشر این تولیدات رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، سهمی در بزرگداشت شهید سلیمانی داشته باشند و در ترویج گفتمان و مکتب شهید سلیمانی نقش‌آفرینی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی