پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۲

تجدید میثاق خادمیاران جوان بابلی با شهدای والامقام

خادمیاران و یاوران رضوی کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل در جوار مزار ابدی شهید سیدرضا طاهر با ارمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، به مناسبت روز زمینی شدن شهید مدافع حرم سید رضا طاهر، جمعی ازاعضاء کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهید؛ احیای یکی از ارزش های مکتب شهید سلیمانی، با حضور بر مزار شهید مدافع حرم سید رضا طاهر ضمن قرائت فاتحه و حدیث قدسی کسا به مقام والای شهید و تقدیم دسته گلی بر مزار مطهرش؛ همراه با حاضران «لبیک یاحسین و حیدرگویان» با این شهید بزرگوار تجدید عهد و پیمان کرده و این جشن را به حال و هوای بهشتی مانند شمیم رضوی صحن و سرای امام مهربانی ها منور کردند.
طی این مراسم اصفهانی مداح خادمیار، ضمن تبریک ولادت شهید بزرگوار طاهر، به وصف ویژگی های شهید و تشویق به الگوپذیری جوانان و ادامه دادن راه شهدا و مدیحه سرایی در باب ولایت مداری و زندگی وارسته بانو فاطمه الزهرا(س) پرداخت.

از دیگر برنامه های زیبای این مراسم، تهیه کیک تولد برای شهید و خاموش کردن آن توسط پسر شهید بود؛ که در انتهای مراسم همگی با کیک و شیرینی پذیرایی شدند.
شایان ذکر است شهید سید رضا طاهر هریکندئی، دهم دی ماه سال 1364 در روستای هریکنده واقع در شهرستان بابل، از خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود. صبح یکشنبه  19 اردیبهشت 1395 خبر شهادت ایشان به  خانواده اطلاع داده شد و پس از دو هفته پیکر مطهرش به وطن  بازگشت و در زادگاهش، روستای هریکنده به خاك سپرده شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی