پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۰

تهیه کمک جهیزیه توسط خادمیاران رضوی روستای کُردآباد شهرستان نور

همزمان با ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، کمک جهیزیه ای توسط خادمیاران رضوی روستای کُردآباد شهرستان نور تهیه شد تا به افراد نیازمند هدیه شود.

 به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ همزمان با سالروز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت، ایام شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت این ایام، کمک جهیزیه توسط کانون خادمیاران رضوی مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای کردآباد شهرستان نور تهیه و خریداری شد تا بعد از تکمیل بخش دیگری این جهیزیه تحویل خانواده نیازمند شود.

در این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خادمیاران یک دستگاه لباسشویی، یک جفت ساعت مردانه و زنانه، یک سرویس قابلمه، یک سرویس قوری و کتری و... تهیه کردند تا دل خانواده‌ای را شاد نمایند.
 
این اقدام خیر پیوسته با همت خادمین امام مهربانی ها درسطح شهرستان درطی سال انجام می شود و خادمیاران رضوی نور در خدمت رسانی به محرومین و خانواد های کم برخوردار خالصانه خدمت کرده و به نیابت از امام رضا(ع) از راه دور ارادت خود را به ساحت مقدس آن حضرت عرضه می دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی