پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۱

کمک یک‌ میلیارد و ششصد میلیون ریالی بانوان خیر چمستان به محرومان

بانوان منطقه چمستان نور به همت کانون خادمیاران رضوی این شهرستان بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون ریال به محرومان منطقه کمک کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده بخش چمستان در سه‌ ماهه پاییز ۱۴۰۱ و ایام فاطمیه (س) یک میلیارد و ششصد و پنجاه و نه میلیون و یکصد چهل هزار ریال به اقشار و خانواده های کم برخوردار و نیازمند یاری رساندند.
دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نور در باب این موضوع گفت: به همت و اهتمام ویژه خادمیاران رضوی و خیرین گرامی در سه ماهه فصل پائیز ۳۲۵ عدد سبد کالا شامل گوشت گرم، برنج  روغن مایع، رب، گوجه و میوه به ارزش ۹۷۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال میان خانواده های نیازمند توزیع شد.
عباس ولی پور همچنین با اشاره به این که خدمت صادقانه به افراد نیازمند از کرامات خدمتگزاران امام رئوف و مهربانی است افزود: خادمیاران عزیز کمک هایی از قبیل جهیزیه، البسه نو، پکیج خواب و دو دستگاه یخچال به ارزش کلی ۳۷۷ میلیون و ۷۰۰ هزار به خانواده های کم برخوردار اهدا کردند 
دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان نور تصریح کرد: نیک اندیشان با اهدای ۵۰ بسته تحصیلی به ارزش کلی ۱۸۶ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال به فرزندان خانواده‌ های نیازمند، آن ها را در تحصیل و فرا گیری علم و دانش یاری رساندند.
ولی پور افزود: اعزام ۹ زائر اولی جهت عزیمت به مشهد الرضا(ع) با کمک مالی ۱۲۰/۸۰۰/۰۰۰ و مراسم چهارشنبه های امام رضایی و قرائت زیارت امین الله از دیگر برنامه های این کانون خدمت رضوی بوده است .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی