پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۰

تجدید بیعت خادمیاران بابلی با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب

اعضاء کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل، به مناسبت ۹دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در نماز جمعه مصلای بزرگ شهرستان بابل شرکت کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، یاوران رضوی و خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل در ۹دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، به عنوان سفیران امام مهربانی با شمیم و نوایی امام رضایی در این روز انقلابی در نماز جمعه مصلای بزرگ شهرستان بابل حضور داشته و جهت نشان دادن همبستگی و وفاداری خود به رهبر معظم انقلاب و نظام و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و علاوه بر اینکه با نشان خادمین امام رئوف(ع) حضور داشتند، امت های جهانی را واقف ساختند که این روز مهم هرگز فراموش نخواهد شد.
طی این حرکت انقلابی هر نمازگزار با رویت حمایل بندگی بر تن خادمیاران امام رضا(ع)، با حالی عجیب و قلبی سرشار از ارادت رضوی، دل را راهی صحن انقلاب و پنجره فولاد کرد و دعا کرد هر چه زودتر به زیارت امام رضا(ع) مشرف شود و حاجات خود را از درگاه امام رئوف طلب کند.

در پایان این مراسم و پس از اقامه نماز، دیدار صمیمی خادمیاران با امام جمعه بابل و مدیر   کانون های خدمت رضوی استان و مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل انجام گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی