پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی کرمان؛
۱۴۰۱-۱۰-۱۱

شهید گمنام به نیابت از رفیق شهیدش به دیدار مادر رفت

خادمیاران رضوی در کانون خدمت تخصصی ایثار و شهادت کرمان با واسطه یک شهید گمنام به دیدار خانواده های معزز شهدا شتافتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ ۲۳ خادمیار و یاور رضوی در کانون تخصصی ایثار و شهادت رضوی شهر کرمان به همراه تعدادی دوستار شهدا، با تشییع پیکر یک شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، میهمان ۴ خانواده از شهدای دوران دفاع مقدس شدند.

خانواده شهیدان شامل میرکمالی(مادر دو شهید سید مجتبی و سید مصطفی میرکمالی)، شهیدان انجم شعاع و کرمی(مادر ۴ شهید انجم شعاع و خواهر ۲ شهید کرمی و شهادت برادرزاده شان)، شهیدان یزدانی(مادر دو شهید حسن و علی یزدانی)، شهید اختراعی( مادر شهید مفقود الاثر علیرضا اختراعی) هستند.

این خانواده های دلسوخته با استقبالی پر شور از حضور میهمانی عزیز که بر روی دستان خادمیاران رضوی و مریدان امام مهربانی ها امام رضا(ع) به منازل آنان مشرف شده بود، میزبانی گرمی داشتند.

در این محفل معنوی خادمیاران رضوی با ارادت خاص و قرائت صلوات خاصه به منازل هر شهید وارد شدند و پس از عرض ادب و تشییع پیکر شهید، با بسته های تبرکی از صبوری و تواضع مادران تقدیر کردند.

این دیدارها با روایت گری حجتی یکی از همرزمان همراه بود. و در پایان در منزل شهیدان انجم شعاع و کرمی نماز جماعت باشکوهی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی