پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي:
۱۴۰۱-۱۰-۱۴

تثبيت جايگاه جمهوري اسلامي در منطقه مرهون تلاش‌هاي سردار سلیمانی است 

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي گفت: سردار سليماني موجبات تقويت قدرت ايران اسلامي را در عرصه بين الملل فراهم نمود و امروز تثبيت جايگاه جمهوري اسلامي در منطقه و فرامنطقه رهين تلاش هاي اوست. 

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمين حسن زاده در دومين نشست «در محضر نهج البلاغه» از سلسله نشست‌هاي علمي و دوره تربيت مربي علوم و معارف نهج البلاغه که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني و رحلت علامه مصباح، سردار و عمار انقلاب در واحد خواهران دانشگاه بين المللي امام رضا(ع) برگزار شد، دانشجويان را به عنوان افسران جنگ نرم در سنگر جهاد علمي دانشگاه دانست.
 وی با اشاره به ضرورت تاسي به كلام نوراني حضرت امير(ع)، گفت: امير مومنان، علي(ع) در حكمت 374 نهج البلاغه  مي‌فرمايند: همه خوبي‌هاي عالم و در راس آن جهاد في سبيل الله، در مقايسه با دو واجب امر به معروف و نهي از منكر، ناچيز شمرده مي‌شوند.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي با بيان اين كه اگر در جامعه‌اي امر به معروف و نهي از منكر تعطيل شد، آن جامعه به سمت انحطاط كشيده مي شود، تصريح كرد: امر به معروف و نهي از منكر، ريشه تمام بدي‌ها را مي‌خشكاند. 
وی در ادامه به تبيين گوشه‌هايي از سيره نوراني حاج قاسم سليماني پرداخت و با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب كه مي‌فرمايند در جمهوري اسلامي، هر جا كه قرار گرفته‌ايد، همان جا را مركز دنيا بدانيد و آگاه باشيد كه تمام كارها به شما متوجه است، اظهار كرد: سردار سليماني به تاسي از اين سخن، ايران اسلامي را در ناامن ترين شرایط دنيا، تبديل به امن‌ترين نقطه كرد و رويه او بايد در همه حوزه ها الگو شود. 
سبك مديريتي حاج قاسم، بايد به عنوان يك مكتب تبيين شود
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي با بيان اين كه سبك مديريتي حاج قاسم، نگاه اجتماعي و فرهنگي، سيره مبارك و زندگاني مثال زدني، بايد به عنوان يك مكتب تبيين شود، عنوان كرد: به تعبير رسانه‌هاي خارجي، حاج قاسم سليماني جزو ده متفكر برتر دنيا در عرصه نظامي و به عنوان يك استراتژيست بزرگ نظامي است.
وي به جريان حوادث و آشوب‌هاي چندين ماهه اخير كشور اشاره و خاطر نشان كرد: اگر مي‌بينيد دشمن با تمام توان از همه ابزارها براي انحراف اعتقادات جوانان استفاده نموده و آنان را به كف خيابان مي كشاند، اين نشانه وآمادگي و دريوزگي دشمن آن هم در مقابل اقتداري است كه بيش از 40 سال برابر انواع كودتا و فتنه با بصيرت ايستاده است.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي با بيان اين كه ملت عاشورايي ما تفاوت ميان خادم و خائن را مي‌دانند و از همین رو، 43 سال است با عزت در مسير مانده اند، گفت: ملت عاشورايي ما را امام راحل(ره) به درستي شناختند و در واقع اين ملت عاشورايي مايه اقتدار شهدا و عزت هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی