پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۰۸

برگزاری برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در ماکو

ویژه برنامه سالروز شهادت خانم فاطمه زهرا(س) با حضور جمعی از خادمیاران رضوی و عاشقان دلسوخته آن حضرت در شهرستان ماکو برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو در این برنامه با اشاره به فضایل و جایگاه حضرت زهرا(س) گفت: دولتی که امام زمان(عج) تشکیل خواهند داد به نام دولت زهرا(س) خواهد بود.

وی افزود: در روز شهادت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها آقا امیرالمومنین و اهل بیت ایشان در منزل مراسم عزاداری برپا کردند تا مردم مدینه بیایند اما کسی در این برنامه شرکت نکرد. امروز شیعیان و محبان اهل بیت (ع) در مراسم عزای مادر خود به صورت پرشورحاضر می شوند.

امام جمعه ماکو با اشاره به بیانات امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: آقا امیرالمومنین(ع) در تشریح مقام و جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام ابعاد، ایشان را با دو جمله خطاب می کنند که یکی اشاره به مقام و جایگاه وی به خاطر نسبی است که با پیامبر(ص) دارند و دیگری مقام و جایگاهی است که خودشان دارند.

وی اضافه کرد: امیرالمومنین(ع) خطاب به فاطمه زهرا(س) می فرمایند: ای فرزند آن شخصیتی که خداوند تمام پیغمبران خود را از بین تمام جهانیان انتخاب کرد و او را از بین تمام پیامبران انتخاب کرد و خاتم النبیین قرار داده است که مقام والا داشته و اشرف پیامبران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی