پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۴

کتاب خاطرات مردم چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت سردار سلیمانی رونمایی شد

کتاب پیایل مجموعه ای از خاطرات مردم چهارمحال و بختیاری از ایام شهادت سردار سلیمانی که به همت مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان و با قلم فاطمه ابوالقاسمی دهنوی گردآوری شده بود طی مراسمی رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز از چهارمحال و بختیاری، فرزانه گنجی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان در این رابطه گفت: برای گردآوری این خاطرات از تاریخ 11 آبان 1400 با ارسال لینک در فضای مجازی کار آغاز شد و طی مدت ۲ هفته ۴۰۰ خاطره ثبت شد که بعد از آن جهت تکمیل خاطرات به صورت حضوری و تلفنی مصاحبه ها شروع شد.

وی افزود: هرمصاحبه یک الی 5 ساعت زمان می برد و طی این مصاحبه ها فهمیدم واقعا مردم عاشق حاج قاسم بودند و از حس و حالی که بیان می‌کردند مشخص بود چقدر ارادت دارند. طوری که انگار هر مصاحبه داغی تازه بردل بود و اشکی از دیده ها روان می کرد. 

گنجی ادامه داد: یکی از خاطرات خوب بنده در مسیر جمع آوری خاطرات، تماسی بود که با زوجی برقرار کردم تا برای من از خاطره عقد خودشان در حرم حضزت معصومه(س) و دیدن سردار بگویند. این زوج که همان روز قبل از تماس من قصد رفتن به محضر و جدایی را داشتند با مرور مجدد خاطره قدیمی خود در حالی که اشک می ریختند از تصمیمشان منصرف شدند.

گفتنی است این کتاب که ویراستاری و ارزیابی نهایی آن چند ماه به طول انجامید ۴  روز قبل از سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی منتشر و سپس رونمایی شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی