پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۳

برگزاری نشست مشترک خادمیاران سراب با مسئولین کانون های خدمت استان

مسئولان مدیریت کانون های خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی در یک نشست مشترک هم افزایی با مسئولان و شورای کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سراب شرکت نمودند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، نشست مشترک بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در محل امامزاده موسی و علی با حضور معاون هماهنگی، معاون خادمیاری، مسئول بازرسی و نظارت، مسئول امور شهرستان ها، مسئول روابط عمومی، کارشناس خدمت رضوی استان در جمع مدیر و اعضاي شوراي کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سراب ترتیب یافت.

جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و طنین صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و کاظم آهوار مدیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان با خیر مقدم به میهمانان حاضر در نشست گفت: با توجه امکانات و پتانسیلی که در مجموعه اوقاف شهرستان ها وجود دارد اگر برنامه کانون های خدمت رضوی را با مجموعه های اوقاف هماهنگ و هم افزایی کنیم در خدمت به مخدومین گام مهم و موثری خواهیم برداشت.

وی افزود: به لطف الهی و عنایت آقا امام رضا(ع) کانون سلامت و کانون امور بانوان و خانواده از کانون‌ های فعال شهرستان هستند که عملکرد آن ها باعث شده این کانون ها در سطح استان جزء مطرح ترین کانون ها باشد. 

آهوار در آخر از مسئولان استانی درخواست نمود تا برای بقا و استمرار فعالیت کانون های خدمت رضوی شهرستان ها حتما به نحو مقتضی توجه بیشتر مسئولان آستان قدس رضوی مشهد را نسبت به فعالیت های کانون های شهرستان جلب کنند تا حمايت و پشتیبانی بیشتری از شهرستان ها به عمل آید. 

محمد یوسف پور معاون هماهنگی مدیریت کانون های خدمت رضوی استان نیز در ادامه جلسه با تشکر از زحمات مدی، اعضای شورای مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان و خادمیاران پرتلاش سرابی گفت: در کارها و فعالیت های امام رضایی برکتی وجود دارد که در سایر کارهای خیّر کمتر دیده می شود.

وی اضافه کرد: وقتی هر مخدومی تحت هر رتبه مالی و اجتماعی باشد می فهمد خدمتی که به او ارائه می شود از طرف خادم امام هشتم و یا از طرف بار گاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام می باشد با یک حال و هوای معنوی خاصی آن خدمت را قبول می کند که حالتی سرشار از شوق و رضاست.

در ادامه نشست، کمیسیون های تخصصی با حضور اعضای متناظر استانی به طور جداگانه تشکیل یافت و مسائل و مشکلات مربوط به هر معاونت و حوزه  مورد نقد و بررسی و تحلیل قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی