پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

بیست و یکمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی برگزار شد

دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)، ميزبان مديران و كارشناسان روابط عمومي‌های آستان قدس رضوي و موسسات تابعه بود.

به گزارش آستان نیوز، در ابتداي اين نشست، گه روز گذشته برگزار شد، دكتر مرتضي رجوعي، رئيس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) ضمن خیر مقدم به حاضران، ابراز اميدواري كرد اين نشست در انعكاس فعاليت‌ها و اقدامات مختلف دانشگاه به ويژه در حوزه‌هاي علمي و فرهنگي موثر باشد. 
وی در بخش ديگري از سخنان خود، كاركردهاي روابط عمومي و رسانه در زمانه حاضر را بسيار حياتي و مهم ذكر کرد و با اشاره به حوادث اخير در سطح جامعه كه بخشي از آن در محيط‌هاي دانشگاهي نيز رخ داد، نقش رسانه در نحوه انعكاس رويدادها را محوري و نقش روابط عمومي ها را در آگاهي رساني به جامعه مهمتر از هر عامل ديگر بيان نمود. 
رجوعي همچنين برخي از برنامه‌هاي فرهنگي اجرا شده در دانشگاه براي روشنگري و آگاه‌سازي قشر دانشجو و جوان را معرفی کرد.
عرشيان، رئيس اداره رسانه‌هاي نوين مركز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوي، نیز در ادامه این جلسه، با اشاره به ضريب نفوذ شبكه هاي اجتماعي و پيام‌رسان‌ها در جامعه جهاني، تفاوت‌هاي اين دو را تشریح و وضعيت كشور در استفاده از اين رسانه‌ها را با استناد به پژوهش‌هاي مراكز معتبر علمي توضیح داد.
 وی همچنين با ذكر ضرورت حضور در رسانه‌هاي پرمخاطب، راهكارهاي جذب مخاطب و كسب جايگاه مناسب در اين رسانه‌ها اعم از بين‌المللي و داخلي را تشریح کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی