پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اهل بیت(ع)

طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری بین دو دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) منعقد شد.

به گزارش آستان نیوز، این تفاهم نامه به منظور توسعه مرزهاي حكمت و معرفت و همچنین ارتقای سطح همكاري‌هاي علمي، فرهنگي، پژوهشی و بهره‌گيري بهينه از امكانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترك، دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر سعيد جازاري رئیس دانشگاه اهل بیت(ع) و هیئت رئیسه این دانشگاه و  دکتر مرتضی رجوعی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به امضا رسید.
رئيس دانشگاه بين‌المللي امام رضا(ع)، در اين جلسه، ضمن خيرمقدم و ابراز خرسندی از ديدار و گفت وگو با هيئت رئيسه دانشگاه بين‌المللي اهل بيت(ع)، اشتراكات و اهداف دو دانشگاه در راهبردها را زمينه مناسبي براي توسعه همكاري‌های مشترک ذكر کرد و به معرفی ظرفيت‌ها و فعاليت‌هاي بين‌المللي دانشگاه پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر سعيد جازاري نيز فعاليت‌ها و ظرفيت‌هاي دانشگاه اهل بیت (ع) خود را بيان کرد و گفت: مركز بين‌المللي نوآوري دانشگاه امام رضا(ع) می‌تواند زمينه مناسبی براي همكاري‌هاي مشترك با تاكيد بر دانشجويان خارجي است.
شایان ذکر است، این تفاهم نامه با هدف همکاری مشترک علمی، آموزشی، تخصصی و پژوهشی در راستای ارتقای جايگاه دو دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) در سطح جهان و عرصه بین‌الملل و تسهیل در استفاده از ظرفیت‌های رفاهی، زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی بین این دو دانشگاه منقعد شد.
در پايان اين نشست، تفاهم‌نامه همكاري بين دو دانشگاه و معاونان آموزشي، پژوهش و فناوري و امور بين الملل به امضا رسید و طرفين ماموريت يافتند اجراي مفاد اين تفاهم‌نامه را پيگيري کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی