پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۰-۱۵

امضای تفاهم‌ همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی بین بنیاد فرهنگی رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی 

امروز در جلسه‌ای با حضور مدیران دو نهاد، تفاهم همکاری در محورهای فرهنگي، آموزشي و علمی بین بنیاد فرهنگی رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی منعقد شد. 

به گزارش آستان نیوز، به منظور ایجاد مشاركت و بهره¬گيري از توانایي¬هاي فرهنگي، آموزشي و تحقيقاتي و توسعه شبکه همکاری‌های درون سازمانی در آستان قدس رضوی، این تفاهم¬نامه بین سیدمحمدصادق علی¬پرست مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدعلی امامی سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی به امضا رسید. 
مقرر شد این تفاهم با محوریت همکاری متقابل بنیاد فرهنگی رضوی و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در زمینه‌های فرهنگي، آموزشي و تحقيقاتي این تفاهم¬نامه ظرف مدت دو سال محقق شود و جهت عملیاتی‌شدن مفاد آن نیز کمیته‌ای با عنوان «کمیته همکاری‌های مشترک» مرکب از نمایندگان دو مؤسسه تشکیل شود.
مشارکت فعال در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها و جشنواره‌های علمی، هنری و فرهنگی، همکاری در تولید و نشر آثار فاخر علمی و پژوهشی، مشارکت در برپایی ، انجام بازدیدهای متقابل علمی، همکاری در زمینه برگزاری آزمون ورودی و استفاده از فضاهای فیزیکی طرفین، استفاده دانشجویان و دانش‌آموزان از اماکن و امکانات ورزشی دو طرف، استفاده متقابل از امکانات و خدمات پژوهشی، تبادل استاد برای انجام امور آموزشی و پژوهشی از جمله تعهدات مشترک طرفین بود. 
نیازسنجی و اعلام جهت مرتفع کردن نیازمندی‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، نیازهای تربیتی و مشاوره‌ای، نیروی انسانی، تشویق کردن دانش‌آموزان به انتخاب دانشگاه رضوی، برخی از مفاد مورد تعهد بنیاد فرهنگی رضوی تعیین شد.
در مقابل، دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز متعهد به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ویژه دانش‌آموزان و کارکنان بنیاد، معرفی دانشجویان نخبه دانشگاه جهت ایفای نقش در مدارس امام رضا(ع)، معرفی بنیاد به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه جهت ایجاد زمینه تعاملات بیشتر شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی